<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d36885583\x26blogName\x3dFyra+svenskar+p%C3%A5+Istedgade\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://vesterfaelledvej18.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://vesterfaelledvej18.blogspot.com/\x26vt\x3d2444303702299464750', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Nordens fotoskola

Biskops-Arnö's två teman på foton till årets antagning är
  1. Min Gata
  2. Ett Självporträtt
Jag ska flytta snart och tänkte kanske ta lite bilder då, vi har endel spännande affärer på vår nya gata, halalslaktare och konstig persisktcafé, kanske tar jag endel bilder på hos dem.
K om med kreativa idéer!
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

5:15 PM

är du ledig idag din ballong?  



7:29 PM

,,från morgon och till kväll på min gata, en vecka på min gata, ålderstrappan på min gata, världen på min gata, vänner på min gata, kärlek på min gata, mat på min gata, nr 37 på min gata! Några tips från mor,  



12:33 PM

Självporträtt:
min disk, det skräp jag producerar på en dag.
eller mat du har i skafferiet
eller möten
eller konflikter
eller en kombination av dessa kanske.....
Lycka till önskar Helena!  



12:38 PM

Min gata:
det osynliga på min gata,
min inre gata,
mina drömmars gata,
glädjens och sorgens gata,
den okända gatan,
den stumma gatan kontra den pratglada,
min framtids gata,

några fler ideer
Kram Helena  



» Post a Comment