<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d36885583\x26blogName\x3dFyra+svenskar+p%C3%A5+Istedgade\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://vesterfaelledvej18.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://vesterfaelledvej18.blogspot.com/\x26vt\x3d2444303702299464750', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Borta bra men hemma bäst..

..men var är hemma egentligen?

Var hemma i Stockholm över helgen och kom hem till Köpenhamn igår. Stockholm var fint, jag hann träffa nästan alla jag ville träffa och jag fick fira min födelsedag ordentligt i fredags. Även om vi är ett underbart gäng här och har det riktigt, riktigt bra så saknar man vissa människor riktigt mkt här nere. Jag ska inte nämmna några namn men ni vet ju vilka ni är.. Imorse väckte Sofie mig och hade kommit hit med en massa frukost, jag var såklart helt slut trotts att klockan redan hunnit bli elva. Gick direkt till LeLe efter att jag kom hem igår och jobbade fram tills stängning, det var rätt hårt, så jag skyller på det fast vi knappt vaknat innan 12 en enda dag här :). Idag har vi kollat på endel lägenheter och vi fick faktiskt ett possitivt svar, vi ska gå och kolla på lägenheten imorrn. Den är kanske lite liten för oss alla tre och vi får bo hos vänner i tre veckor medans vi väntar på den, men just nu är vi rätt desperata över att bara hitta något, så är den fin så tar vi den nog. Erik är på skattekontoret idag igen, hoppas han får fatt i något cp(r) nummer den här gången. När han kommer tillbaka ska vi spela in en låt om vesterfaelledvej, den kommer kanske upp här lite senare idag.

/jonas
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

11:15 AM

Hej Jonas!
Hoppas att ni hittar någon lägenhet! Är ni bara tre på hästen nu?
undrar Helena  



1:58 PM

Hej Helena!
Jo jag tror faktiskt att vi har hittat en lägenhet nu, vi ska kanske skriva kontrakt på lördag! ERik och Sofie var ock kikade på den i förrgår och den var riktigt fin och även den här ute på vesterbro, perfekt!
Jo nu är vi bara tre, lovisa har åkt hem. Fast vi är aldrig bara tre här det är alltid någon som är på besök :)  



3:54 PM

Skönt att höra att det verkar fixa sig med lägenheten. Hur länge skulle ni få hyra den? XX!!  



» Post a Comment